annemiekinspanje.reismee.nl

Adios Holanda!

Daar gaan we weer. Een nieuw avontuur tegemoet. Ging de verhuizing vorig jaar niet zuidelijker dan Utrecht; dit jaar stap ik op het vliegtuig naar Spanje. Naar Castelló de la Plana om precies te zijn. Met 23 kilo bagage (nouja iets meer) vlieg ik morgenmiddag van Dusseldorf Weeze naar Valencia. Daar zal ik een nachtje met Jolien en Tatyana (Utrechtse studiegenootjes) in een hostel verblijven om de Spaanse sferen rustig in ons op te nemen. Op vrijdag pakken we vervolgens de trein naar ons appartement in Castelló waar we 4 maanden zullen wonen.

Op deze weblog zal ik af en toe een berichtje proberen te plaatsen om jullie tijdens deze periode op de hoogte te houden!

liefs Annemiek

Reacties

Reacties

Sandra

Heel veel plezier en een goede reis!

Frank Langeveld

Vermoedelijk vlieg je met Ryanair en die laten je - als het tegen zit en dat is bij die club meestal het geval - fors bijbetalen voor de extra kilo's bagage. Daar kun je bijna nieuwe spulen van kopen in Spanje.....

Froukje

Goede reis en geniet ervan! Ik hou je post in de gaten ;)

thijs

Hola hermanita! Que gusto leer noticias tuyas! que lo pases muy bien en españa y que aprendes algo de castellano:d. besos y un abrazo thijs

Renny

Weeeeh, ik heb niet eens normaal afscheid van je genomen! Hoop dat je desondanks een goeie reis hebt gehad en ik zal natuurlijk al je mooie avonturen volgen. Heel veel plezier daar!

Sanne

Hey Annemiek,

Veel plezier! Ik kijk uit naar je reisverhalen!

xx Sanne

Maria

ola. Je zit nu vast in de zon...wij ook, maar dan wel binnen We volgen je graag. moi

Martha

Hola Annemiek, blij om te horen dat je de bestemming bereikt hebt en lichtelijk jaloers op de temparatuur....
Heel veel succes met alles wat je gaat doen en we reizen op de computer met je mee. Hasto luego.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!